Friday, March 28, 2008

Terrordag for Russen,.

Jepp. Så kom dagen da det er terrordag for russen. For dere som ikke har fått med dere så er søstra mi russ! Gøy-.- Heldigvis så var ikke hun på skolen da^^ Men venninne hennes fikk jo gjort sitt. Skoa mine ble tatt og jeg ble rulla i snøen. Ganske deilig for å si det slikt:) Og jeg bare gleder meg til Mai måned! Jepp!

Fikk også vite at Markus har fått familie i USA nå... I Michigan:D Blir sikkert digg det^^ Jeg også vil ha vertsfamilie nå x) Men får bare vente å se da;D

7 comments:

  1. Mari Kristine HansenMarch 28, 2008 at 3:27 PM

    Hm, du kommer til å bli så tatt i Mai. (H)
    Gleder meg til å finne ut hvor du skal hen i USA jeg å. ^^

    ReplyDelete
  2. Hehe, Stakker deg asså:-O(A), jaja. Får se hvordan det går med deg i Mai da Ulrika, sier seg selv det egentlig (store-søster som russ:p) Hehe^^... Får håpe du får deg en koselig vertsfamilie da=)

    <3

    ReplyDelete
  3. Du får nok snart familie vet du Ulli x)
    Hehe ;p
    <3

    ReplyDelete
  4. Markus; Håper det:DD

    Izzy; Hehe, nei x)
    Var det for noen uker sia ;O

    ReplyDelete
  5. åja :p okei.
    Seriøst, har dere bare terrorDAG? vi har terrorUKE vi. og det er denne uka!

    ReplyDelete
  6. Oh :O Tror det er mye verre for dere enn oss x) Men vi har ikke bare en Terrordag :p Vi har flere. De tar det når de vil ;o

    ReplyDelete

Thank you!