Sunday, May 25, 2008

Kråkereiret!


Endelig fikk jeg tatt turen til det berømte Kråkereiret (Rockeklubb) som jeg har hørt så mye om av Erik. Det er et hm. Et sted der forskjellige band spiller :) Så jeg tok turen til Moss^^ Egentlig var planen å ta tog begge veier, men jeg var så heldig at jeg fikk sitte på med stebroren min begge veier :) Null stess med penger! I tillegg fikk jeg møtt Martin, Kristin og Oskar. Utrolig koselige folk ;) Sigh & Explore, Gusmanua og Ramrod var de banda som skulle spille den kvelden ^^ Deretter gikk turen til Capino der vi spiste oss fete og mette:))
Fikk også svar fra Hove om hvilken jobb jeg skal ha :) Skal drive med band stuff og sånt ^^ Skal bli digg!

6 comments:

  1. Kråkereiret var fun det! ;D Bra at du fikk vært der før du drar til USA :) Var gøy igår! :)

    ReplyDelete
  2. Det var det :) All Time Low til lørdan da^^

    ReplyDelete
  3. Ja! Det blir konge bra! Gleder meg :))

    ReplyDelete
  4. Adde meg på msn? Skal også til USA :)
    mia_usa@hotmail.com

    ReplyDelete

Thank you!