Sunday, June 15, 2008

So Wrong, It's Right

Jaja. På igjen med et nytt innlegg ^^ Denne uka har vært et slit med masse prøver og slit med andre ting. Har rett og slett fått for lite søvn. Her om nattan var jeg våken til halv 4 og våknet igjen kl 6 bare for å øve på tre prøver som gikk rett til helvette. Naturfag prøva gikk bedre enn forventa, men SK muntligprøva gikk dritt. Lærern forventer så mye siden alle i klassen er så jävla flinke -.- Og hva med matteprøva jeg hadde øvd til så mye? Nei, den trengte jeg ikke å ta -.- Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å bare høre med de andre lærerne når de har gitt ut prøve? Så teknisk sett hadde jeg 5 prøver på to dager etter hverandre.

Så var det Norwegian wood som stod på lista mi denna helgen ^^ Billetten var kjøpt for lenge siden sammen med noen kompiser :) Men fikk med meg Mari til å kjøpe billett også siden hu masa så om å bli med. Neida :) Ville jo ha henne med. Dessuten var det bare kos siden de jeg egentlig skulle dra med dro med noen andre også ^^ Konserten var konge! :D Vi kom ganske tidlig, men tok det chill og la oss i gresset mens vi venta på at det skulle starte. Senere kom Henrik, Linn og Emilie å joina oss :)) Med litt erfaring fra All Time Low konserten stod vi nesten helt foran. Både under Jimmy Eat World og Queens Of The Stone Age. Det var pretty awesome! Dagen etter gikk turen til Spill og Grill i Askim! Der møtte jeg folka fra Moss :D Var kos, og jeg fikk sett Use Me for første gang ;o Der etter gikk turen til Sverige der jeg skulle på Møhippa/Utdrikningslag til søstra mi :) Haha. Var ganske artig å hva ho hadde gjort gjennom dagen :p Menmen. Var så mye surr at jeg ikke fikk med meg alt. Og etter alt det artige og slitet gjennom uka sov jeg til 5 i dag ;O



Midt i folkemengden ^^


Sol og festival er digg ^^


Queens Of The Stone Age


6 comments:

  1. Åå, du er heldig som fikk oppleve Norwegian Wood! :)
    Leste en plass at Wood'en går inn i en av tidenes beste årganger :p

    Har du fått vite noe mer om hvor du kommer til bo i USA da?

    ReplyDelete
  2. Hehe, det var utrolig gøy også! :D Håper det blir like bra til neste år^^ Hm, har ikke fått vite stort mer "/ Har du? :D

    ReplyDelete
  3. Heldigvis er det ikke så vanskelig skole i USA, så neste år blir det mer chill;P

    ReplyDelete
  4. Hehe, ja vi får håpe det :D hehe

    ReplyDelete
  5. Nope, har ikke hørt så my mer fra vertsfamilien min. De er litt opptatte.

    Tenkte det hadde vært gøy å dra på Norwegian wood eller Hove neste år, men kommer ikke hjem før 29 eller 30 juli.:(

    Skal prøve å snike meg til Bonnaroo festivalen i Tennessee i juni neste år. Pearl Jam og Metallica spilte blant annet i år! :p

    ReplyDelete
  6. What?? Håper jeg kommer meg hjem før det :O Jeg må det -.-

    ReplyDelete

Thank you!