Thursday, February 11, 2010

Cobra Starship.

Jeg tror jeg aldri har venta i en kø så lenge som jeg gjorde i går. I går gikk turen til O2 empire hvor Cobra Starship skulle spille. Gosh gøy! I hvertfall var køen enorm og vi kom gange sent også så dørene hadde allerede åpnet er jeg sikker på. Oppvarmingsbandet kan man også skryte veldig mye om. Må finne ut hvem som varmet opp. Var utrolig gøy! Cobra Starship er kanskje ikke det bandet man kan ha no særlig mosh pit i, men det klarte man veldig fint! Laga den største sirkelen og danset i tur i den før det ble en mosh pit. Mari og jeg tok av som vanlig. Uff, var så utrolig gøy! Alt var gøy! På slutten hadde vi planer om å møte bandet, men uheldigvis dukket bare en av de opp :/ Alex, men alikevel så fun :D Fordi han hadde dårlig tid fikk vi bare et gruppebilde. Oh well :D Nå går turen til Madamde Tussaud. Gleder meg! hehe

London 025 In the crowd.

London 058 Fangs up!!

London 077

Fordi vi kom helt fra Norge fikk vi en huge klem Mari og jeg!!! :D Og bildet er tatt med kameraet mitt! :)

86A01ED2798FC68529981C9190C743F9

1 comment:

  1. ååå håper dere kjöper en suvenir te meg hihi
    hlsen Nellie nathaniel å Mollsan <3

    ReplyDelete

Thank you!