Wednesday, March 17, 2010

Globalization

Hm, ahh. Fikk akkurat et spørsmål fra engelsklæreren min om jeg føler meg norsk? Ikke at han mente noe sånt dumt elr noe med det, men fordi vi snakket om globalisering. Så, idk. Jeg er faktisk ikke sikker. Jeg ble født i Sverige, moren min er fra Thailand og faren min er norsk. Nå bor jeg jo i Norge og har norsk statsborgerskap, men det betyr ikke at jeg føler meg norsk for det. Jeg ser jo ikke akkurat ut som en typisk norsk ungdom. Vil det da bety at jeg ikke er norsk? Hvordan ser dere på meg?

London 132

Tiger Woods and me ;)))

86A01ED2798FC68529981C9190C743F9

4 comments:

  1. Jeg skjønner hva du mener. Føler det slikt av og til også.

    ReplyDelete
  2. you and me are not so diffrent ;)

    ReplyDelete
  3. Jeg tror du er den du føler deg som, og det er ikke rart om du føler tilknytning til både Thailand, Sverige og Norge. Det er ingenting som sier at du ikke kan føle tilknytning til flere land. Bare vær den du er. For den du er er da kjempekos =)

    ReplyDelete
  4. Anonymous: Haha, maybe not ;)

    S: Men det er bare det å vite om hva man skal svare på et sånt spørsmål :p

    ReplyDelete

Thank you!