Saturday, July 24, 2010

Ingen gud, bare religion.

Denne gangen gikk turen til Oslo for å se Bad Religion! Skulle egentlig se de i Göteborg en måned tilbake i tid, men det ble det ikke noe av alikevel. Derfor var det digg at jeg "vant" billetter til å se de på Rockefeller i Oslo! Siden Mari er min konsertbuddy måtte jo hun selvfölgelig väre med :)
Musikk som fikk alle i humör. Stemningen var bra, alt var bra. Jeg elsket/r fölelsen av musikken som dunket/r i brystet mitt, alle folkene der som lager liv! En ting kunne det vel kanskje värt mindre av. Svette kropper og öl fra alle kanter. Glad jeg hadde jakke på og ikke fölte det för konserten var over. Ja, konserten var utrolig bra! Vondt i ribbeina etter å ha stått ved gjerdet, noen få blåmerker på hoftene etter å ha blitt slått inn i gjerdet, men totally worth it :)

Btw. Hadde ikke med kamera og dette er det eneste bilde jeg tok med mobilen, men han posa for meg :) tihi

Bilde_nrk.no/lydverket

xoxo

No comments:

Post a Comment

Thank you!