Monday, September 6, 2010

Bulls

Naar en er fult I gang med skole og har mye lekser + at man er en del ute saa finner en ikke alltid tid til aa blogge. Derfor gjor jeg det enkelt og greit, og blogger gjennom en melding :) planene var egentlig aa dra til California denne helgen, men fordi saa mye kom opp endte jeg med aa bli igjen I cedar. Ikke at jeg angrer paa det fordi det har jo vaert veldig goy :) har ikke fott dratt paa stranda, men har vaert pa the fair som er mye lignende momarken, bare mer sosialt :) fredag, sondag og I dag var jeg der. Siden det er labor day I dag hadde alle fri. Saa enda en dag fri fra skolen er digg! Looordag, ble jeg vekket av Slader og Jacob som skulle ha meg med paa lunch. Senere paa kvelden dro jeg paa en date med Slader :) hihi. Saa har vaert en full helg med masse aa finne paa. Skal til cali en annen gang ^^
Btw saa paa sann bull riding elr hva det heter I dag. Var skummelt!! :) haha

Daarlig bilde da. Oh well :)

Xoxo

Sent from my BlackBerry®

No comments:

Post a Comment

Thank you!