Friday, September 17, 2010

This week is going by way to fast.


Og jeg som var sikker på at det var onsdag i dag har tydeligvis ikke fulgt med på dagene denne uken. Burde jo visst det når jeg går på skole. Denne uken har bare gått forbi alt for fort. Litt kjedelig, men samtidig bra fordi det betyr at det snart er helg :) kun to skoletimer i morgen!! Er ikke helt sikker på hva jeg skal denne helgen, men har lovet meg selv å begynne og ta med kamera så det blir noen ordentlige bilder på bloggen. Er bare litt stresssss.

Hm. Elrs har tiden i dag gått til;
- Lekser og poker som jeg utrolig nok "vant" fordi vi var kun to igjen på slutten (etter tre timer spill og begynte med 8 spillere) og jeg hadde flest chips :) fun!
- Jeg vurderer sterkt på å jobbe frivillig i Australia om pengene holder (dyrt! Dyrt! Dyrt! Men verdt det!). Vi får se.
- Spist thaimat. Skuffet!! Så forventer det når jeg kommer hjem mamma!! :)
- oggg atter lekser. (Er ikke lett å være student lol).

Spiste forresten is i dag. Well for å si det slikt så tenker ikke "Ben and Jerry" så mye på å spare is. Hele boksen var full +++. Hehe.

Xoxo

2 comments:

  1. mere bilder yey :))
    Fun med poker da. når du kommer hjem kan du läre mig hehe

    ReplyDelete
  2. Hehe, ja skal legge ut noen flere bilder :) hehe
    Og haha, er ganske lett :)

    ReplyDelete

Thank you!