Thursday, November 11, 2010

Snow!

Ja, naa har snoen kommet til Cedar City ogsaa. For bare en uke siden gikk jeg ute med t-skjorte og ante inget om at det snart skulle snoe.. Na befinner jeg meg i t-skjorte, genser og jakke. Ja, det er mye som kan skje paa en uke. Oh well, gir meg en skikkelig julestemning, noe som jeg liker veldig godt! Gleder meg veldig til aa komme hjem og spise norsk mat/thai mat som mamman min har laget!!

Har egentlig fatt gjort en del i dag. Skulle skrive en stil i spansken i dag som ikke gikk saa veldig bra, men hva forventer en. Har hatt spansk i to maneder og laereren vil at vi skal skrive en stil paa 250 ord paa 45 min. Nei, maa si at jeg ikke har pleiling paa dette i det hele tatt. Kunne skrevet en dialog, og noen faa setninger hvor en skriver hva en liker, gjor and what not. Men at det skal vaere sammenhengende gitt. Maa nok gi meg litt mer tid der gitt! + at jeg blir saa sur fordi alle andre har hatt spansk fra for i High school saa jeg er den eneste som egentlig ikke kan spansk. Geezz

I morgen er det helg allerede. Slader og jeg skal bare slappe av, se film og lage mat. Har ikke saa store planer. Bare kose oss. Lordagen blir litt mer fart. Fikk en gratis billett til Usher av en venn. Saa tar turen ned til Vegas med Nico, Charlotte og Waleed.

No comments:

Post a Comment

Thank you!