Tuesday, November 30, 2010

Stay busy.

Uff, har ikke oppdatert paa en stund. Har skjedd saa mye i det siste. Er rett for finals her i USA naa, saa snart sitter jeg pa flyplassen paa vei til Norge. Har nesten fatt kjopt alle julegaven, sa naa ser kontoen min ganske tom ut. *sukk* Far passe paa at jeg har litt penger til jeg kommer til Norge i hvertfall. Vanskelig aa gjore noe der uten aa ha penger. Heldigvis er Julen rett rundt hjornet, og klaer, penger og klaer staar paa onskelista. lol. Saa klort onsker jeg meg smaa ting, men you know.

I det siste har jeg vaert paa usher konsert, hatt tre thanksgiving, dratt ut aa shoppa paa black friday (maa si at jeg kun endte opp med noen smaa ting, etter at jeg saa koen pa de forskjellige stedene. Noen folk sier det er overrated, men jeg har aldri sett folk staa i ko/overnatte utenfor et kjopesenter for aa vaere forst inn i butikken og faa med seg billige ting), hatt snowday (ups, (fordi jeg fikk 6 dager fri fra skolen) fordi det var en snostorm her, og na er jeg opptatt med skole, skole, skole. Heldigvis er det bare en uke igjen av skolen! YEY!


Faar ikke langt ut noen bilder i dag, men legger ut noen i morgen :) I promise! 

No comments:

Post a Comment

Thank you!