Tuesday, April 27, 2010

27.04.2010

Jeg hadde vel egentlig planer om å ta en bloggpause, men nå er jeg litt usikker. Jeg synes det er gøy å blogge og liker å se på gamle innlegg som bringer tilbake minner. Prøvde også ut med en ny header, men vi får se hvor lenge den blir der hehe. I det siste har det vært utrolig mye med “skole” og har derfor ikke tatt så mye tid av til bloggen. Kjedelig å skrive crap på bloggen uansett :) Nå er jeg endelig feridg, så nå gleder meg til jeg får svar!

Russetiden har også startet for en del folk. Jentene i russebilen var på Tryvann helga som var og skal dra til Lillehammer helga som kommer, mens jeg skal jobbe til helgen…. Neida. Jeg er ikke lei meg for det. Akkurat nå hadde det ikke gjort noe om jeg jobbet 14/7. Trenger virkelig penger! Håper håper håper på fint vær til helgen! MEN! Jeg skal jo også ha det gøy. Selv om det ikke blir så mange russetreff på meg har jeg vært på Kickoff (Halden) og så skal jeg på to andre treff (blant annet Tryvann) og masse sprell elrs.

Bilder fra Kickoff.

russ

russ1

Nja, tydligvis liker jeg å strekke hånden opp.

Og tro det elr ei, jeg er ikke 18 lenger. Sukk.

86A01ED2798FC68529981C9190C743F9

No comments:

Post a Comment

Thank you!