Tuesday, April 6, 2010

Paradise Hotel

Hadde aldri trodd at jeg faktisk kom til å sette meg ned for å se på en episode av Paradise Hotel, men fordi søsteren min har vært hjemme denne uken har tv stått på og jeg har endt med å se på det som nja er på. Derfor har jeg nå begynt å se på Paradise Hotel. Woho. :) lol

I dag hadde vi også temadag på skolen hvor vi skulle kle oss ut. Temaet var eventyr, noe som er trist siden dette var den siste temadagen (og vi endte opp med eventyr???). I hvertfall hadde jeg tenkt å kle meg ut som en prinsesse, men fordi jeg fant ut at kjolen min var litt for liten gadd jeg ikke det. Heller ikke fe gikk fordi jeg ikke hadde noe tryllestav så med et enkelt rødt laken ble jeg rødhette :)

rødhette

86A01ED2798FC68529981C9190C743F9

3 comments:

  1. Haha!! :D Paradise Hotel er jo helt konge! Liker at du har blitt blodfan! :D hehe..

    ReplyDelete
  2. Jeg putter ut det bilde på russebloggen.. ok? :D

    ReplyDelete

Thank you!