Sunday, April 4, 2010

4.04.10

Jeg må ha besvimt. Husker ingen ting. Våknet helt sånn random opp på gulvet og det verket i hele kroppen. Det eneste jeg husker var at jeg hadde lugget i sengen en stund før jeg bestemte meg for å stå opp. Neste øyeblikk lå jeg på gulvet litt sånn halvveis utenfor rommet mitt. Jeg husker ikke hvordan jeg havnet på bakken, men jeg var helt våken når jeg lå i senga. Hm, merkelig det der. Det skumle er bare at trappen er rett utenfor rommet mitt…. Oh well :)

Snart begynner skolen igjen. Det kjipe er at de jeg kjenner i USA (college) slutter på skolen i slutten av April, mens jeg må gå helt til slutten av Juni. Sist år sluttet jeg i mai. Fikk en hel mnd ekstra sommerferie enn de andre noe som var utrolig deilig :) Sånn skal det bli heretter! 

Picture 73

Lol. Glad påsk forresten :)

86A01ED2798FC68529981C9190C743F9

No comments:

Post a Comment

Thank you!