Monday, August 23, 2010

3 timer.

Var sann at alle skulle klatre over hverandre. lol
Align Center
Jeg liker ikke moshpitene i USA. De er saa skumle og de slaar :( hehe


Bring me the Horizon.

Paa tide aa oppdatere bloggen kanskje? Skolen begynte i dag saa har vart litt her og der. Egentlig ganske chill i aa med at jeg bare har tre klasser/fag om dagen. Ikke nok med det. Jeg starter ikke for 11 elr 11:30 noen dager og gaar til 16:00 + at jeg har en time * 2 mellom disse timene. Not bad huh? :) EDIT! For hvert fag en tar saa maa en regne opp til to timer lesing etter (merk etter) timen er over, saa ikke tro at jeg har det saa alt for chill. Heldigvis, siden det er forste skoledag slapp vi unna med lekser til kun to av fagene. Deilig hehe..... Mobilen min ble fint levert til meg i dag ogsaa. So I'm super happy!! :) Eneste bummer'n er at jeg ikke fikk snakke med Slader i dag.. Aner ikke hvorfor :( Men sann kan skje i guess. Faar bare vente til neste uke?

Elrs har jeg faktisk klart aa faa meg noen venner saa shy som jeg er. Mange av de er gamle venner og noen faa nye. Har ikke helt klart aa fatt sosialisert meg, men det kommer seg vel. Saa naa er det ikke whining etter mamma lenger lol. Og btw. Hvordan er varet i Norge? Her skal det bli opp til 35 grader :)

Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.

xoxo

2 comments:

  1. Hm, I dont know. Syns at mine timer er ganske chill å. Har nesten aldri mere enn 2 fag per dag. starter ofte 11.30 og er ferdig kl. 2, noenganger 3. Pluss MINST en fridag i uka. :)

    Her er det meldt flom, så det sier seg vel selv.

    ReplyDelete
  2. Jada, det kommer. Men vært så rotete her. :)

    Virker ganske chill til nå ja, men vi har mye oppgaver og sånt da.

    Jo, vi kan sikkert det. Har forsåvidt mye fritid jeg. :P Ohh, så bra. :)

    ReplyDelete

Thank you!