Thursday, August 26, 2010

Do you believe everything happens for a reason?

Mitt svar der maa bli et nei! Om en ikke en setter maal for hva en vil gjore saa vil det heller aldri skje. En kan ikke bare forvente at alt skal skje, og naar det forst skjer saa er det en grunn til det? Hm, gir ikke helt mening for meg. Er det meningen at folk skal bli skutt, bo paa gaten, vaere rik men alikevel saa gradig med pengenene sine? Det var en tid jeg trodde paa dette, men naa gir det meg ikke noe mening i det hele tatt. Oh, ikke for aa glemme karma. BS om du spor meg. Hvor mange har ikke kommet lang i livet sitt ved aa leve skittent? Bah, ta meg feks. lol :) Det var jeg som tok mine egne avgjorelser. Det var jeg som valgte det livet jeg har naa, men selvfolgelig med innvirkinger av andre. Som bade gjorde det vanskeligere eller lettere for meg. Ta f. eks meg som et eksempel. Oh oh, I know, men det er mye lettere hehe :) Jeg veit mine fakta bedre enn andre lol. Jeg hadde aldri fatt oppleved det jeg har gjort hittils om det ikke var for mine egne valg, ikke noe everything happens for a reason. Jeg er glad for det jeg valgte selv om jeg savner hjem, men de vil alltid vare der for meg saa hvorfor ikke dra ut og oppleve noe nytt?

Correct me if I'm wrong! :)




Takk til familie og venner som stottet meg hele veien! I <3 U guys!

xoxo

2 comments:

  1. Hvordan da? Jeg mener. Saa klart er det noe som skjer paa grunn av noe. Saann som om du ikke leser til en test saa sier det seg selv at du ikke vil faa gode karakteren. Men det hele med at en bestemmer selv hvor en skal studere, do elr what not, Gir ikke noe mening ;)

    ReplyDelete

Thank you!