Thursday, August 19, 2010

Whining.


Det har skjedd saa mye. Den siste tiden har jeg kun satt av til Slader fordi han dro paa missionreise i gaar. det foles som evigheter siden og kan ikke si at jeg er veldig glad for tiden. Men nok whining.

I dag fikk jeg ordnet med de credit'sa jeg fikk fra SUU. Ser ut til at jeg graduater alikevel :) Jeg har fatt laan saa naa kan jeg betale for boker og hus osv. Elrs ligger budsjettet mitt veldig tight denne semesteren. Mistet mobilen i dag saa maa prove aa faa tak i den paa en elr annen mate. Det som er rart er at den ringer, men det er ingen som tar den.... :( Buhu. Jaja. I dag flyttet ogsaa en roommate inn. Har ikke snakket med henne saa mye fordi hun tilbringer mesteparten av tiden paa rommet sitt, mens jeg sitter her i stua. hehe. Faar vel slutte aa whine og sosialisere litt. Help me!!


1 comment:

  1. ÅÅ som jeg savner deg :((( skulle önske jeg kunne ha hjelpt deg med mobilen.. vert synsk eller noe i den duren. Gid,
    håper det fixer sig.. det bare må det..

    ReplyDelete

Thank you!