Wednesday, October 27, 2010

Cedar City.. Sukk, please move to Las Vegas!!

Hva er det som gaar av meg? I Oslo/Oerje er temperaturen nede i 8-6 gradere allerede, og kanskje minusgrader om natten. Her sitter jeg og fryser som bare det og det kan faktisk vaere opp til 20 grader ute. Akkurat naa er det 16... Hva skjedde med sommeren? Tror jeg ble alt for vandt til den varme sommerene som en nesten ikke orket aa gaa med shorts eller topper. Heldigvis drar jeg til Las Vegas 7. November for aa julehandle litt. Forhaapentligvis er det fortsatt VARMT der :) So, pleace Cedar City, move down to Vegas level. lol

Hadde egentlig tenkt aa vise dere hva jeg skulle vaere for Halloween, men fordi kostymet mitt ikke har kommet enda maa dere nok vente litt til. Forhaapentligvis er det her i morgen :)

I hvertfall busy day. Skole, skole, skole, lekser, lekser, til og med lekser i midttimen min, laundry, lekser, making pumpkins, og igjen lekser. Naa kom jeg akkurat ut av dusjen og er klar for a gjore ferdig leksene mine. I morgen blir det mindre lekser og Saw i 3D. Its Halloween!!

2 comments:

  1. 8 grader hjemme!Emil

    ReplyDelete
  2. Send heller litt varmegrader hit <3 teller dager tills du kommer.

    ReplyDelete

Thank you!