Monday, October 25, 2010

Life is like a party!

Oh som tiden flyr! Jeg veit at jeg ikke har blogget saa mye, men akkurat naa har det vaert midterm i alle fagene saa betyr ekstra mange prover og extra credit. Sliter meg ut, hehe. MEN, Om ikke lenge sitter jeg paa flyplassen aa venter paa at jeg skal hjem til Norge igjen. Sitter her aa tenker pa hva jeg skal kjope for noen julegaver for drar tross alt hjem om en mnd og da maa alt vaere gjort! I aa med at jeg befinner meg i statene tenkte jeg at det kanskje er litt morsomere aa faa noe her i fra? HM.

Om dere veit hva dere vil ha, legg igjen en kommentar da :) Gjerne storrelse osv om klaer, sko eller noe. Filmer og spill blir bare om dere har en fri zone. Sminke, you name it. Let me know :)

Blogger litt mer i morgen om hvordan det gaar her nede. Joda, som de fleste veit er livet godt, men hva skjer? :) Slader er snart ferdig paa jobb saa da tenker jeg vi tar turen til stadium 8 for aa see Paranormal Activity 2. Er snart Halloween saa da faar det vel bli noe skumle greier :) Kjopte forresten kostymet mitt i dag. Hold on til bloggen saa skal jeg vel faa lagt ut et bilde :D


Life is like a Party!

xoxo

4 comments:

  1. Jeg ønker meg de nydelige beige skoa i pusestoff fra victoria's secret. Eller så ønsker jeg meg klær, sko, smykker, pynteting til leiligheten (men det må være i svart eller hvitt) osv osv. ;)

    Prøver å få lånt bilen så jeg kan hente. Men mamma syntes ikke det var noen god ide at jeg skulle kjøre til gardemoen. x) Men jeg får nok lånt noe..

    ReplyDelete
  2. Klääär hehe
    Nathaniel str 134 (9år)
    nellie str 122 (6-7år)
    molly str 92 (2år)
    hade ju vert kjämpe coolt om Tante kjöpte noe fra landet over havet. Hihi
    gleder oss till du kommer hjem <3

    ReplyDelete
  3. Sweet bilde av deg da.. ;)

    ReplyDelete
  4. Hehe, Mari. De har ikke de skoene?? Finner de ikke i hvertfall :p

    ReplyDelete

Thank you!