Tuesday, October 5, 2010

Happy Halloween!

Ikke enda, men det foles slikt siden alle har satt frem Halloween tinga sine i hagene osv. Walmart begynte vel i forrige maaned for aa sette opp tingene sine? lol. Btw fortalte jeg at vi ble frastjalet om lordgen? $100 ble tatt fra lommeboken min, bankortet mitt (som jeg trodde), ipoden til Garrett, Zome'n, kabler og hoytalerne til Slader. UFF, for noen dritt folk. Jeg blir saa kvalm av folk som gjor noe slikt. Heldigvis viste det seg at bankortet mitt hadde vaert i lommeboken min hele tidne, men dyttet i en av de andre lommene som jeg aldri bruker. De skjonte sikkert ikke noe av det siden det er norskt lol. MEN, siden jeg trodde det var stjalet matte jeg jo blokkere kortet og bestille nytt... Sukk, noen ganger maa jeg bare lete litt ekstra :/ Oh well..




Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.

Hva skal jeg kle meg ut som paa Halloween? Forslag??
Thanks!

No comments:

Post a Comment

Thank you!