Sunday, December 6, 2009

Amerikansk jul.

Det skal nok bli litt annerledes i år med at jeg ikke skal feire jul i USA, men det kommer også til å være utrolig koselig å feire julen hjemme sammen med familie! Må si det var annerledes når jeg jeg feiret jul i UT også. hah. I dag tok jeg en liten tur til Sverige for å bli helt ferdig med julegavene til de folka som bor i USA så nå kan jeg sende de i morgen. Eneste ulempen er at jeg må betale 600kr ekstra for å sende :( Men det er jo jul! Neste uke får jeg nok starte med å kjøpe julegaver til de her hjemme. Har ikke fått tatt meg tid ennå. sukk. Uka fremover ser ikke ut til at jeg får gjort noe før helgen, men da tar jeg turen til Oslo med mami og søster! Alltid koselig! 

Bilde0497

Men nå skal jeg pakke noen julegaver! :)

86A01ED2798FC68529981C9190C743F9

3 comments:

  1. ååååå det blide der er jul det ;)

    ReplyDelete
  2. Fikk skikkelig fölelse av JUL av det bildet ditt <3 Gleder meg sykt til ferie nå asså!! Er så sliten og utmattet. Jeg tenker kun på eksamen om dagene. Våkner mange ganger om natten og tenker "eksamen".. Dritt eksamen!! Er veldig stolt av meg selv da, sitter som regel fra 8.00 - 23.00 på skolen med Malin og Kimete(med max. 3timers pause). Gleder meg til å komme hjem! hihi.. Hvordan går det med deg? Tentamen? Når har du ferie? :)(:

    Btw. Skal vi til OSLO? Trodde det var Ski jeg! jaja..

    ReplyDelete
  3. Ja, gleder meg mye til juleferie jeg også! :) Får ferie fra fredag av. Lykke til med eksamen! :)

    And jeg håper da det!

    ReplyDelete

Thank you!