Thursday, December 3, 2009

College.

UCLA!

I dag har jeg vel egentlig vært ganske flink med at jeg har ryddet rommet og snart fått på plass et nytt skap. Trengte virkelig et større et. Elrs sliter jeg jo veldig med å finne ut hvor jeg skal gå på skole i USA. Det står gjennom Hult og UCLA. Hult er kjent for å være en utrolig bra business school, men UCLA er jo kjent for miljøet sitt og det har en del å si for meg. Blir jeg skolelei så blir jeg der til noe har forandret seg. Siden norsk skolesytem kun handler om fag så blir det litt kjedelig i lengden, man må ha noe som gjør det gøy ved skolen som sport, konkurranser, "idol aktige greier" osv. Det som får at man faktisk har lyst til å gå på skolen! Det savner jeg ved norske skoler :) Akkurat nå står jeg å vipper til UCLA fordi det også er veldig nærme Utah hvor jeg bodde før. Hvor deilig hadde det ikke vært å hatt noen å dratt til på thanksgiving, jul, bursdager etc etc om jeg ikke drar hjem så klart. Burde jeg dra tilbake til USA?

5 comments:

  1. Jeg drar nok ikke til usa om ikke vi drar sammen. Og det hadde vært megagøy å dra sammen..

    Jeg hadde gått for UCLA, miljø er bedre. ;)

    ReplyDelete
  2. Men kan vi ikke dra sammen da? Statens støtter noen skoler :) Kan vi ikke snakke emr om det da?????

    ReplyDelete
  3. Jo, det syns jeg. Kan ikke jeg sove hos deg en dag til uka eller no. Samma om det er skole dagen etter ;) Onsdag til torsdag?

    ReplyDelete
  4. Men begynner ikke du sent på torsdag da? I såfall får du bare sove til du får dra :)

    ReplyDelete
  5. Eller så kan jeg komme tidlig. Har en oppgave jeg burde jobbe med ;o

    ReplyDelete

Thank you!