Tuesday, December 1, 2009

Fullmåne og lite søvn.

Fikk litt lite søvn i går kveld. Kan vel ha noe med at det var fullmåne i går. Og det er ikke noe myte om at jeg sover dårlig når det er fullmåne, det er rett og slett fakta. Og gjett hva. Man skulle nesten tro at jeg tok en soldans i går før jeg la meg for i dag tittete sola frem. Minusgrader med sol er alltid like koselig. Det eneste som mangler er at det ikke er snø og at solen går ned alt for tidlig. At man må tilbringe hele dagen i et rom med fire vegger å gjøre oppgaver er kjedelig. Sukk. Vel, dagen startet jo egentlig med engelsk heldagsprøve og i å med at jeg ikke skjønte noe av den første oppgaven og er ganske sikker på at at svaret mitt var ganske random så håper jeg at jeg skårer høyt på de andre oppgavene :) Heh! I morgen ser skoledagen ganske rolig ut så har god tid til å gjøre andre ting hjemme i dag enn lekser. Deilig! Nå henger jeg også litt etter. Har ikke fått meg en sjokoladekalender så tror jeg skal ta turen ned på butikken i morgen å kjøpe meg en. Alltid greit med litt sukker på starten av dagen! :D

n530196362_1655633_1129

Bildet er tatt fra julaften i fjor da jeg åpnet julestrømpa mi! :)


2 comments:

Thank you!