Wednesday, December 9, 2009

Nyheter!

Har dere lest i avisene i dag? Kan hende det har stått der en stund, men nå viser det seg at det er en gigantisk isfjell som har løsnet fra Antarktis som visstnok skulle være 19km lang og 8km bred, og på vei til Australia? Nesten litt skummelt i å med at de sier at den pleide å være 400km, men har delt seg opp i mindre biter. Er det virkelig globaloppvarming som har skylden i dette eller er det bare oppskrytt?

is

Og når vi likegreit er innpå nyheter så har vel alle hørt om “det mystiske lyset?” Kort sagt, tror dere at det er en russisk rakett som har blitt skutt opp selv om de nekter for dette, elr tror dere kanskje at vi endelig har fått kontakt med ytre? Se videoen her!

Og for å ikke glemme så kommer Obama til Norge i morgen. Ser ut som om det er litt mye stress, men Norge har fått lov til å bare stille et spørsmål som jeg synes er litt drøyt. ugh. Oh well, følg med i morgen!

random 596007

Selv har dagen gått ganske fort. Hadde fremføring i særemnet i dag som gikk utrolig bra (så i hvertfall slikt ut på læreren min som fortsatte å gi meg ros etter timen:)). Så takk til Sveinung som fikk meg til å faktisk jobbe med særemnet i går! haha. Men nå skal jeg kose meg med pepperkaker og lese til Historie! Skal gjøre det bra på prøven i morgen som jeg så vidt aner om hva er om nå. lol

Wish me luck!

No comments:

Post a Comment

Thank you!