Sunday, December 13, 2009

Juleshoppe

I dag tok vi en tur til Ski for å tå i gang litt shopping, men endte heller med at jeg kom hjem med gave til bare 3 stk av maaange. Men jeg fant da noe. hehe. Skal til Oslo til tirsdagen så får nok kjøpt noen flere julegaver da også og så håper jeg på tur til Karlastad denne uken med søstrene mine! Men ikke nok med at jeg ikke fikk kjøpt til så mange, men så trodde vi også at bilen vår hadde blitt stært. Søsteren min som hadde kjøpt mye orket ikke å gå runt med alle posene så vi bestemte oss for å gå og legge posene i bilen når vi fant ut at bilen var borte. Den stod ikke der vi hadde parkert den. Etter at hjertet nesten hadde ramlet ut fant vi ut at vi var i feil etasje. Snakk om å være “blond” hehe.

Så var vi også en liten tur hos den andre søsteren min for å gratulere Nathaniel med dagen som var 10.12 og hadde selfølgelig med oss en gave som gjorde susen! Bilder blir lagt opp i morgen.

barn 017

Did i do something wrong?

86A01ED2798FC68529981C9190C743F9

No comments:

Post a Comment

Thank you!