Saturday, January 30, 2010

Ghost whisperer.

Akkurat nå har jeg setti meg ned for å se den nye sesongen av Ghost Whisperer. Veit at den går på tv, men etter å bare sett noen episoder måtte jeg bare se hva som skjedde videre og slikt er det med alle episoder. Men må si det er utrolig deilig. Bare meg og tv’n, og så klart masse godt :)

Nå er det heller ikke lenge til Mari og jeg drar til London. Gleder meg som bare det. Lurer litt på når påskeferien er? Må få tatt en tur opp på fjellet. Whiner litt over at jeg ikke har fått dratt å stått på snowboard yet, men snakket noe med Karoline om natt skiing siden vi går på skolen :p

london

Oh shoot. Var så redd jeg ikke kunne få til en tur til London/England fordi jeg går på skole (siden jeg har vært på ferie under skoletiden og hadde svineinfluensa + London tur = mye fravær), men fant ut at de spiller en lørdag. Kanskje, kanskje jeg klarer det :) I Bristole elr kanskje Birmingham, men er tross alt bare to timer fra London! I’m super stoked!

86A01ED2798FC68529981C9190C743F9

No comments:

Post a Comment

Thank you!