Monday, January 25, 2010

Te med honning.

Uff nå tror jeg at jeg begynner å bli syk igjen. Er så lei dette nå at jeg ikke aner hvordan jeg skal klare å holde meg frisk for tiden. Så fort været forandrer seg får jeg vondt i halsen med en gang, og det hjelper faktisk ikke med skjerf. Nå har jeg laget meg en te med honning og ser over forskjellige turer jeg har planer om å ta. Om alt går etter planen så skal jeg bare på tre ferieturer, eller kan jeg telle med den fjerde/tredje gangen også? Slikt ser i hvertfall planen min ut for år 2010 (ang. ferier til andre land).

LondonAlign Center

London 9-13. Februar sammen med Mari!! :) Har faktisk aldri vært i London noe som faktisk er på tide!!

USA 00566

Las Vegas/Utah/Cali. Nå er det på tide at jeg tar turen tilbake. Jeg er ikke helt sikker på når det blir, men får jeg skaffet meg en jobb etc så tar jeg turen i April (Absolutt ikke lenge til), men ellers faller turen i August. Trist å vente så lenge, men på grunn av russetid og jobb i sommer tror jeg neppe det blir noen tur før da.

2503888350_00673b1f4a_b

Er jeg heldig kommer jeg til å tilbringe en del tid her. Usikkert, derfor velger jeg å ikke fortelle så mye om det siden alt kan snu :)

koh-nang-yuan1

Og forhåpentligvis blir det en Thailandtur på meg i Jula om jeg ikke bestemmer meg for å ta en snowboard ferie i Utah istedet, men vi får se når den tiden kommer. Jeg veit at jeg kommer til å være et av stedene!

Ellers blir det nok bare småreising til Sverige. haha. Jeg er ganske sikker på at tre av disse turene kommer til finne sted, men når på året kan jeg se litt over. Jeg elsker å reise! :)

86A01ED2798FC68529981C9190C743F9

6 comments:

  1. Skjønner ikke hvordan du har råd til alt det der... lol

    ReplyDelete
  2. kanskje det har noe med skovalget å gjøre..?

    ReplyDelete
  3. åå sverige <3 <3 <3
    da veit jeg tre som blir glad,happy happy(4)

    ReplyDelete
  4. haha skovalget det er töft de.

    ReplyDelete
  5. Mari: Men jeg fryser jo aldri på tærne :p

    Elisabeth: Jeg også ^^ hihi

    ReplyDelete
  6. Ikke jeg heller. Men derfor jeg har blitt syk.. :P

    ReplyDelete

Thank you!