Friday, January 29, 2010

The Price We Pay.

Jeg går snart å legger meg i graven. I dag kom jeg tilfeldigvis inn på en blogg jeg aldri har vært innpå, men er fra Norge. Hun hadde nettopp bestilt tur til London for å se A Day to Remember. Og ja, de er et av yndligsbanda mine. Jeg gråt nesten av å ikke fått sett Blink (maybe later), men nå får jeg ikke sett A Day to Remember heller? Hm. Well, det er mitt nye mål. Skaff nok penger til å dra på en ny London tur i Mars :)





Music: A Day to Remember




2 comments:

  1. jeg tror 2000 kroner er nok til å dra til London hvis du skal bare se ADTR. Det er mange billige hotell eller hostel, da. Også flybilett! Men hvis du skal også på shopping, da 2000 er rett og slett ikke nok. Hehe. Skal spare 5000, jeg. :D

    ReplyDelete
  2. Jeg er fornøyd jeg. Jeg får se Cobra Starship! :O Gleder meg. :)
    Men jeg er med i Mars å ;0 vil se ADTR.

    ReplyDelete

Thank you!