Tuesday, January 26, 2010

Studier i Norge eller utlandet?

Er det flere enn meg som blir gira av å bare tenke på hva man skal neste år. Det kribler i hele meg når jeg ser på forskjellige nettsider. Jeg håper bare at jeg kommer inn på det jeg vil. I dag fikk jeg vite utrolig mye om forskjellige skoler rundt om i Norge i tillegg til noen skoler/retninger utenfor Norge. Som et år på høyskolen hørtes ikke så dumt ut, men tror ikke jeg orker å “gå på skole” et år før jeg begynner å studere for real. Sikkert gøy, men vil heller starte rett på utdanningen. Universitetet i Bergen hørtes kanskje ikke så dumt ut. I tillegg kan man også reise til utlandet i noen uker, mnd med skolen og få betalt for det (eller noe sånt). Nice!

Ellers har jeg vel egentlig bare sett på bilder av biler i dag. Gleder meg til jeg faktisk skal få min egen :)

bil Ikke sant er den fin? :) Ville ha en dodge, men fordi de er så dyre får kanskje en Ford holde?

86A01ED2798FC68529981C9190C743F9

1 comment:

Thank you!