Thursday, January 21, 2010

Sorry, I cannot answer!

Jeg trenger en veileder. Noen som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre videre med livet. Jeg har lenge gjort hva som faller meg inn og bestemt meg for å prøve uansett om det ikke går, men jeg har fatisk klart det. Denne gangen står jeg helt fast med mine egne avgjørelser. Det er ikke det at jeg kanskje ikke får det til, men jeg veit ikke om hva jeg vil, elr om jeg rett og slett er villig til å ta sjansen. Ugh.

Litt random innlegg, menmen.

IMG-1588

Stop callin', stop callin',
I don't wanna think anymore!
I left my head and my heart on the dance floor.
Stop callin'', stop callin,
I don't wanna talk anymore!
I left my head and my heart on the dance floor.

Music: Lady Gaga

86A01ED2798FC68529981C9190C743F9

2 comments:

  1. Lurer på hvor mange som egentlig vet hva du snakker om? Ikke vær redd for å slå på tråden om du trenger noen å snakke med :)

    ReplyDelete

Thank you!