Wednesday, July 16, 2008

3 semaines et 4 jours en Norvège? Riiight?

Greit, skulle prøve å trå til med litt fransk etter 4 år på skole med det. Resultatet ble at jeg måtte slå opp i ordlista, og det jeg har skrevet er sikkert ikke riktig heller! Jeg har ikke språkøre når det gjelder fransk. Hadde vi kanskje starta med en lærer som kunne fransk hadde jeg kanskje klart å lage en enkel dialog om mat? Men neida! Lærte meg mer fransk 1. året på vgs enn de tre åra på ungdomsskolen :) Wheey!

USA nærmer seg pretty fast for tiden. 3 uker og 4 dager er det jeg har igjen. Naah, det er lenger enn de fleste som drar til USA :D Fikk avreisedato for noen dager siden og datoen falt på 9. august. Jeg skal seriøst mellomlande 3 ganger før jeg endelig kommer til campen på Grand Rapids. Oslo - Frankfurt, Frankfurt - London, London - Chicago, Chicago - Grand Rapids MI! Ikke nok med at de skal sende ut en 17 åring på denne reisen så hadde jeg i tillegg ikke hørt om noen som skulle på den samme campen som meg :O Før.... dagen på ambasaden om mandan :) I dag er det .. Onsdag x) Møtte en dude. Desverre husker jeg ikke navnet, men han kom fra Larvik :) Han skulle dra samtidig som meg og være på den samma campen :D Whey! I'm not alone. I tillegg hadde en jente fra .. et sted lagt meg til på msn når jeg kom hjem :) [lurer på hvor hun fikk msn adressa mi fraaa x) ] Viste seg at hun også skulle på samma camp! Nå gleder jeg meg bare ^^

Mari var hos meg i går og det viser seg at jeg skal få en avskjedsfest ! :DD ! Mer detaljer senereee. Mor maser om at jeg må male så gadd ikke blogge mer. L8r lizåm!

5 comments:

Thank you!