Tuesday, July 22, 2008

Festivalsommer o9!

Akkurat nå befinner jeg meg hos søsteren min i ..? What. Jeg aner ikke hvor jeg er x) Sure, surrer jeg, men vi er midt i skogen :) Ikke rart man ikke veit hvor man befinner seg x) Hun har akkurat fått seg en beby og vi er her for å feire bursdagen hennes :D Gratulerer med 22år's dagen Kathrine ^^

Jaja, i dag ringte EF meg og fortalte at det kunne bli litt vanskelig med campen. De foreslo at det beste var å droppe campen -.- Hm,.... Kjipe saker gitt. Nå har jeg gleda meg kjempe masse til det, men er vel ikke stort å få gjort med det. Noe som er et + med det er jo at skolen min slutter 22. mai og jeg får altså dratt hjem tidligere og altså får med meg alle festivaler jeg vil :D Planen til meg og Mari er å reise rundt i hele Europa på festivaler og konserter. De pengene jeg nå får for at jeg ikke er med på campen er nærmere 9 000 kr ^^ Pretty nice :) Alt detta går til festival sommeren til meg og Mari! :D Fuck campen, mor og Sig kommer jo til meg enten på slutten av året elr midt i. Lovte meg turen til California, (San Diego, LA, etc etc) Hawaii og nja. Flere steder ^^ Kan på en måte være campen min x) Jeg skal jo tross alt på Discovery Tour ^^

Enjoy.

San Diego o9, veit jeg :D

14 comments:

  1. San Diego når jeg kommer veit jeg :D Men da er festivalsommeren vår klar da. Bare jeg får spart opp penger -.- Det er et større problem. Men skal klare det jeg :D

    Utah da, verste bondestaten xD Digg da.

    ReplyDelete
  2. Dumt at du ikke fikk campen da, men tenk på alt det andre du heller får oppleve^^ Og nå får du jo reise før:D

    ReplyDelete
  3. Mari: Haha, ja. En ekstra tur når du kommer da :D Du klarer det! Jobb -.-
    Jaja, Cowboy land, men nja. Så lenge det ikke er så langt fra stor byer så funker det fett :D Hva om jeg hadde landa hm, nja. 6-10 timer fra?

    Lene: Svarer på din Lene :D

    ReplyDelete
  4. Ja, jeg skal jobbe. -.- Skal søke jobb på Kappahl. (H) For vi skal på masse festivaler. :D

    Ja, også siden det er Salt Lake City du bor nærme er det jo digg. :D For er der alle konsertene i Utah er. ^^

    ReplyDelete
  5. Japp :) Da får du deg nok jobb ^^

    Er ikke så alt for langt til Las Vegas heller da :O :D

    ReplyDelete
  6. Ikke dårlig frøken! Vil tro at du vil få et konge år der borte! :D
    Hah, da får du spenn til festivalsommern deres :D

    ReplyDelete
  7. Yeah, alt blir bare bedre og bedre faktisk :D Selv om Campen var en nedtur. Noe må jo ofres x)
    Ja, ikke sant ^^

    ReplyDelete
  8. Gled deg til Iron Maiden i morgen, det var dritbra :D!!

    ReplyDelete
  9. Det gjør jeg ogsååå :D Tror jeg på!

    ReplyDelete
  10. superawesome x) utah e ikkje akkurat cowboyland, men det e en konservativ stat for sure! blir sweet uansett! :)

    ReplyDelete
  11. Nå reiser jeg i mårra!!!:O
    Tenk det da!:D
    Nettbak er enkelt å få tak i ^^
    Og, det var jo bra at du fikk festival sommer da! Da kom det jo noe bra ut av det!:D

    ReplyDelete
  12. Adrian: Oh, er 45 grader der nede nå :O

    Lene: Svarer på din igjen x)

    ReplyDelete
  13. yeah, det e varmt der xD eg vil dit..=)

    ReplyDelete
  14. Ikke like varmt nå lenger, men holder seg rundt 30-40 grader ^^ ;O

    ReplyDelete

Thank you!