Friday, July 25, 2008

Awesome Maiden concert!


Blogging, blogging, blogging. Begynner faktisk å like å blogge nå :)
Får vel si no om det fuckings råe Iron Maiden konserten som rett og slett ikke finnes ord for om Torsdan :) Oh, jeg dro atter en gang med Mari på konsert fordi hu er så awesome ^^ Jeje., i hvertfall. Ble ikke no särlig begeistra for Laura som var en del av oppvarminga. Sure, musikken var grei nok, men nja. Avenged Sevenfold var utrolig bra ;D Kunne en del av sangene men nah, er ikke hardcore fan av de heller. Unholy Confessions gjorde det heile ;) Jeg GROWLA for å si det slikt x) Yeah, it was fun. Og actually synes jeg det var rått x) Kunne jo hele greia til sangen så var bare fett ^^ Bare at jeg skrek så mye at jeg mista mye av stemmen min xD
Men ah, Så var det noen duder som bestemte seg for å helle vann på oss. Först gjore de det ikke med vilje og jeg fikk det rett i ansiktet og nja. Selvfölgelig fikk jeg sjokk når jeg plutselig fikk et beger med vann over hue. blablabla. Gadd ikke snakke om det mer. Endte i hvertfall med at både Mari og jeg var klissa våt under hele Maiden konserte. Var litt deilig siden det var så hot, men det gikk ut over den fucka mobilen min -.- Skjermen ble helt dogga elr no. Virka ikke för i dag tidlig x) Kamera tålte vann så gikk ett fett :) Fikk til og med en dude til å komme bort fra folka han var med så han hang med oss under hele Maiden ;D Hahaha!

Shit. Dyttinga er ikke no i forhold til Punk konserter, så det var litt digg at vi for en gangs skyld kunne ha bena på bakken :D Men Iron Maiden gjorde underverket om jeg kan si det slikt? Scena vare AWESOME og hele Maiden var AWESOME^^ Dere som var der skjönner hva jeg mener.

Akkurat nå kan dere finne meg ved Svenskegrensa der söstra mi bor ^^ feira bursdagen til tantebarnet mitt, Nellie som ble 3 år :D Lyst til å legge ut noen bilder, men har ikke med meg kabel. So, kommer sikkert later ;) Seriöst. USA turen min begynner å närme seg pretty fast nå. Bare 2 uker til -.- Jeg er jo glad men samtidig er det jo leit. Og ennå har det ikke gått opp for meg. Jeg veit, men har ikke fått det helt inn. Kommer vel når jeg skal begynne å pakke inn livet i 2x23 kg :O hm..... Önsk meg lykke til kids :D
Kommer forresten flere bilder på bloggen senere. Når jeg gidder å legge de inn på PC'n ;)

12 comments:

  1. Maiden hørtes gøy ut :D Deg growle vil jeg høre! Haha, dytting på punk konserter er jævlig gøy :D

    Jo, lykke til små'n! :D

    ReplyDelete
  2. Det var utrolig gøy :D Naah, det er det ikke mange som får lov til x) Det er faktisk det ^^

    Små'n og små'n, så lenge jeg er eldre enn deg :D

    ReplyDelete
  3. :D awesome read små'n (haha)!

    glede meg til å høre deg growle x)
    this post needs more pics! xD

    btw, dokker må sjekke moshinga på våre konserter ;)

    ReplyDelete
  4. Adrian: ;o og atter ;o. Står at det kommer flere bilder ;)
    Queens of the Stone Age har vært verste som jeg har vært på ;o

    Mari: Du er Awesome ;)

    ReplyDelete
  5. Hører at Use Me har de verste moshpitene også. De har jo den jævel musikken å!

    Jeg er mer awesome! :D

    ReplyDelete
  6. Erik: Jeg veit :O Var jo på en. Fikk nesten ikke puste x) Musikken er RÅ! :D
    Du er det nå ^^

    Mari: Ehm. Lyst til å besöke meg i USA elr? -.-

    ReplyDelete
  7. Ehm. Klart jeg skal besøke deg i Usa? Hva mener du? :s

    ReplyDelete
  8. Kanskje jeg ikke er bra nok for deg ;))

    ReplyDelete
  9. Var ikke deg jeg sa: Er du awsome? ha,haha,hahahahah til? -.- Var Erik da vettu NOOB!

    ReplyDelete
  10. Ah, jeg skjönner :D Fikk vel rette det opp her. Var vel ikke sånn dyp growling jeg gjorde. Mer scream kanskje? x)

    ReplyDelete

Thank you!