Monday, July 7, 2008

Gratulerer, Elisabeth og Ole Christian!



What! Når jeg kom på jobb i dag hadde sjefen laget en lapp til alle som arbeidet der. Yeeah, skulle sikkert rose oss nå. Men WTF! Var en beskjed om at ho var så skuffa over arbeidsinnsatsen vår. Her har vi jobba overtid flere ganger, sagt ja til å jobbe dagen før/samma dag selv om man har planer den dagen og ikke minst jobbet alene når det er hundrevis av folk der. Er så lett å sette opp flere til å jobbe dager man veit at folk kommer -.- Riiight?
Cool! Om fredan var jeg altså Elisabeth sin :) Alt ho sa måtte jeg altså gjøre x) Først tok vi turen til Fredrikstad for å besøke min andra syster som hadde fått en baby dagen før ^^ Aw, he was cute :D Oliver heter han ;) Pretty nice name, huh? Så tok vi turen til Særp for å hente en hau med kjoler og dresser. Søster’n min skulle gifte seg!

05.07.08 Elisabeth og Ole Christian er nydelige sammen! Var på tide at de giftet seg ^^ Dagen startet vel med at Elisabeth hadde full timeplan med stell av hår og sminke til 1200. Jeg derimot skulle bare ordne Nellie og meg selv før vi dro av sted til kirka :) Der måtte jeg faktisk gå inn sammen med Nellie og Nathaniel fordi de stadig snudde seg bak til Elisabeth og Ole når de gikk inn alene x) I hvertfall turen der etter gikk til fotografen der vi tok bilder^^ Tok noen bilder sammen med Elisabeth ^^ Seriously! Så pen ho var ^^ Deretter var det mat og fest ;D So much fun! Gratulerer så mye med bryllupet, Elisabeth og Ole Christian!

Eah! Ikke lenge til jeg drar til USA nå, og jeg har fortsatt ingen familie ;o Lurer på om jeg skal finne min egen perfekte familie! Hadde vært litt awesome da ^^ Kunne selv bestemt hvem jeg ville hatt.

9 comments:

  1. Haha, sjefen din loker nok en del!
    Du er så flink så! :D Familie i USA får du nok til uka eller noe! Tenk om du får en sikkelig crappy familie i et mega slumt strøk? :O

    ReplyDelete
  2. bare du ikkje ende opp i new jersey, så går det nok bra x) sjefen din sug btw :o

    ReplyDelete
  3. Erik: Jeg veit :O Seriøst! x) Jeg er vel det :D Ah, ikke tenkt så nagativt da :O

    Ajo: Haha, får håpe jeg ikke gjør det da :) Yeah, I know ;o

    ReplyDelete
  4. Ulldott!Jeg leaver om 10 dager =D Var du i Fredrikstad uten å si hei?

    ReplyDelete
  5. Du får ikke Markus :( Du skulle jo dra samtidig som meg! Du var jo i Stavanger :) Lørdag!

    ReplyDelete
  6. Fuck, Vi jobber å sliter på den jævla jobben :@

    ReplyDelete
  7. Hei! Fin blogg du hadde! Skjekk gjerne ut min nye blogg og min nye musikk video pa www.victoriajulie.wordpress.com

    ReplyDelete

Thank you!