Monday, July 28, 2008

Fucking Åmål

Kl. er nå 04.10, og ja, jeg er i Åmål ;) Overskriften kom helt av seg selv av en elr annen grunn., Yeah, kinda cool... Yep, i dag fikk jeg vite at avreise datoen min var blitt flytta frem noen dager. Egentlig skulle jeg reise 9. august, men nå var den blitt flytta til mellom 5-7. august. Sure, det er ikke mange dager forskjell, men for meg så er det en del når man ikke har hatt så god tid med venner og slikt. Så nå er det altså ca. en uke om ikke 6 dager til jeg reiser. Syns det er leeeeit! Og den tiden jeg har igjen må jeg skikkert bruke på å male! Skal aldri male et hus igjen i hele mitt liv!! Ikke nok med at jeg må male når jeg kommer hjem fra Åmål turen, men så er det sikkert 60+ grader ute så jeg blir stekt levende. Ahh. Jeg vil ligge på stranda og kose meg -.- Yeahyeah. Får innstille meg på 5. og heller bli overasket om det blir 6. elr 7.

Yeah, I know at jeg har hatt en vertsfamilie en stund nå. Får vel fortelle litt om de ^^ Hm. Vertsmoren min heter Laura og er 51 år og vertsfaren min heter Edward, Ed og er 59 år ;p Han var visst halvt svensk så er litt fett ;p De virker uttrolig koselige, og svarer dagen etter om jeg sender mail ^^ De liker reising ect ect. Varmen får meg til å ikke tenke. Dere får heller høre om jeg har det bra i USA., Tyder i hvertfall på en bra familie ^^



Yeah, I know. Det ser ganske øde ut. Altså det er naboer, bare at det er fjell rett bak huset der jeg bor. Ikke veit jeg hvorfor så don't ask. Hagen ser tørka ut. Ja. de har ikke no hage siden huset akkurat er bygga. De er ikke helt ferdige ennå. Altså jeg får helt nytt rom og mitt eget bad ^^ Så det er jo braaa. Hm, mener rommet mitt er der det er bygget med stein. Og yerrrr! De skal få hage. De driver med det nå ;)

14 comments:

  1. awesome =) eg besøke deg? ^^

    ReplyDelete
  2. Da blir det ikke noe avskjedsparty på deg? :O
    Du er jo så flink til å male! :D

    Gamle folk er jo kos. Du får prøve å snakke svensk istedetfor engelsk med vertsfaren :D

    ajo: Dude, la oss dra sammen!

    ReplyDelete
  3. Lurer på om jeg bare skal ta no grilling :) hehe. Nah, du har jo nesten ikke sett ;)

    De er vel det :) De er jo ikke alt for gamle heller da x)

    Erik og Adrian: Yeah, alle vil besøke meg :) Men det skjer aldri :D Cashhhh

    ReplyDelete
  4. Daså ^^ Jeg så da du malte litt, Også måtte jeg plage deg litt:O
    Haha, du får håpe de har fet humor! :D

    Akkuratt, cash stopper meg :D

    ReplyDelete
  5. erik: let's! ;)

    ulrika: eh.. sei ifra om du eg får lov å komme og om du vil, and i'm there x) så kan du jage meg tilbake når du e lei meg ;D

    g'night =)

    ReplyDelete
  6. Ahh, Jeg kommer :D

    I get the fucking cash, i knoe I will.

    ReplyDelete
  7. Erik: Du plaga meg ikke. Var jeg som var slem -.- Synd :O Du hadde fått det awesome ^^

    Adrian: Hm...

    Erik: Du er rææk!

    Mari: Jeg veit :DD

    ReplyDelete
  8. Ulle... det så ganske öde ut der ;P Liker du deg ikke,så erd et bare å komme 1år til sverige i steden. lol

    ReplyDelete
  9. Hvorfor anonym Elisabeth :O Argh. Du har sett de andre bildene nå :) Og.. Ahh! Selv om jeg ikke har dratt ennå var det leit når dere kjørte fra meg i går "/ Skal jo se dere igjen. Men ahhhh :O

    Adrian or ajo: What? :p

    ReplyDelete
  10. sier bare *snufs* *snufs* her vi nå..... love you

    ReplyDelete
  11. Elisabeth: *snufs, snufs* :(

    Adrian: Jeg skjønner ikke :(

    ReplyDelete

Thank you!