Sunday, November 15, 2009

30’års lag som ender opp som bryllup?


Denne helgen gikk fortere enn forventet. I helgen skulle jeg i 30års lag (ikke for at jeg kjente vedkommende så veldig, men fordi jeg skulle passe på tantebarna mine:)), men det endte faktisk opp med at det var um, kan man si surprise wedding? haha. Selv om søsteren min hadde en liten tanke om det hadde hun ikke fortalt noe til meg. Oh well, var tre retters middag da ^^ We like that. Ellers har jeg vært fult opp med skole. Skal bli litt deilig å bli ferdig med særemnet i norsken. Aner ikke hvordan jeg skal legge det frem i det hele tatt. Vi får heller ta det som det kommer? hehe. I dag fikk jeg også kjøpt meg en kjole jeg forelsket meg i med en gang jeg så den. En kjole som faktisk passet meg! Den var heller ikke så dyr, bare 200kr på BikBok. Legger kanskje ut bilde senere ^^

23 1

Well nå tar jeg kvelden. Skole allerede i morgen.. suck..

G’night

1 comment:

  1. Tusen tack for all hjelp :)
    koseli å ha deg på besök :)
    love ya

    ReplyDelete

Thank you!