Monday, November 9, 2009

Walk against racism.

Må si dagen i går var ganske avslappende. Med at det var farsdag fikk jeg spist en ordentlig god og stor middag! Og det var ikke det hele, vi spiste også bløtkake og cookies jeg hadde laget, så godt var det! Dagen i dag startet ganske så alright også. Hadde ikke time før 12:55 så tok bussen 10:55 siden det ikke gikk noen senere buss, men jeg fikk jo sovet ut :) Med bare tre timer på skolen klarte jeg meg uten å sovne. Ikke at jeg pleier det, men noen ganger blir det så kjedelig at jeg ikke orker å høre på hva læreren sier :o Har blitt flinkere da! Etter skolen i dag skulle vi også bli igjen på skolen for å få pizza før hele gjengen gikk opp til festiviteten hvor vi skulle gå mot rasisme, Aldri mer krystallnatt. Men fordi jeg som regel whiner ble det ikke nok med pizza til meg, så en del av oss, Mari, Ruben, Malin etc gikk opp til Capino for å kjøpe oss noe mer mat :) Var mettende, og like etter det gikk vi opp til festiviteten. Etter kanskje to timers taler og fingre som nesten datt av på grunn av kulden skulle vi endelig begynne å gå. Var egentlig koselig, bare at jeg noen ganger følte at jeg kom til å bli brent. Oh, ja. Vi laget fakkeltåg :) Bilder kommer vel i morgen! Nå skal jeg øve til to prøver så wish me luck :D

2 comments:

Thank you!