Friday, November 20, 2009

Fast forward to 2012


Jeg har akkurat kommet hjem fra kinoen etter å ha sett 2012. Veit at jeg ligger litt i ettertid, men har ikke hatt tid til å fått sett den før i dag. Synes i grunn filmen var utrolig bra i forhold til det jeg har hørt fra mange. Skjønner ikke hvorfor de synes den er så dårlig. Hehe. Greit nok var det litt fake her og der, men har ikke alle filmer det? I hverfall en film jeg likte :) Litt a day after tomorrow ish, men det skal den få lov til å være! Ble ikke New Moon på meg i dag, men får ta det igjen! Har tross alt lest boken, og er ganske sikker på at boka er way bedre enn filmen. Hehe. Men nå tar jeg vel kvelden. G’night folks.

random 0588

xoxo Erika (LOL)

1 comment:

  1. Vil også se den filmen. Men har sett New moon da!! gleeed deg! :D

    ReplyDelete

Thank you!