Wednesday, November 18, 2009

Særemne… suck :/

I dag har jeg jobbet ekstra mye med særemntet mitt. Er faktisk snart ferdig, mangler bare å sette det opp i en presentasjon. Egentlig deilig å være sånn halvveis feridg istedet for å ta det siste dagen :) Uff, og fordi jeg har heldagsprøve i norsk på fredag kan jeg heller ikke dra på New Moon i morgen. hm, litt kjedelig nå som jeg hadde gledet meg. Men vi får bare ta det etter tentamen, mellom noen lekser som må gjøres ferdig til mandag. Gleder meg så mye. Har vel så å si funnet ut at jeg må legge meg tidliggere om kvelden. Jeg får max 6 timer søvn om dagen, og for meg så er det alt for lite. Så der er forklaringen for at jeg har vært så slapp i det siste!! :)

271522-7-1256036942537

Er det noen som blir med meg på fredag 22:00? :)

3 comments:

Thank you!