Thursday, November 19, 2009

I'm still daydreaming.


I dag gikk jeg gjennom senior slide show’n jeg fikk fra High School, videoen jeg fikk fra Lauren og Bree, CD’n jeg fikk fra Kenny og ikke minst Yearbook’n. Jeg elsker å lese gamle blogginnlegg fra når jeg var i USA, må si det bringer frem utrolig gode minner. Jeg har allereded tatt turen tilbake og møtt mange av de jeg ble kjent med der :) Må så det var en kanon tur! Det er så utrolig mye å gjøre der nede. Jeg gleder meg allerede til jeg skal nedover igjen! Selv om jeg ikke aner når det blir. hehe. Alt jeg veit er at jeg skal dra tilbake.

Og når vi først er innpå utlandet så har jeg nok bestemt meg for at jeg skal studere utenlandsk. Jeg elsker å gjøre nye ting, og så er jeg ikke max lei skolesystemet i Norge heller da! Jeg er ikke helt sikker på hvor søket lander ennå, men har grådig lyst til å dra til New Zealand. Om det bare blir en ferie aner jeg ikke. Har allerede snakket med en del folk i utlandet om hvordan det skal skje. Jeg gleder meg :) Hva har dere for planer etter vgs?

Men før jeg drømmer meg alt for mye bort i reising så får jeg nok finne frem norsk boken og skrive noen notater til heldagsprøven i norsk i morgen :/ Wish me luck!

parowan

Music: Hawthorne Heights.

1 comment:

Thank you!