Sunday, November 22, 2009

Drama, drama, drama..

Hva kan jeg egentlig si om feste i går? Den var utrolig kjedelig. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gadd å dra dit. Ble litt for mye drama, og hater ikke alle drama? Det eneste som kanskje var alright var jo at jeg møtte kjente, elrs ikke mye å skryte av. Det morsomste med kvelden var nok vorset. Det var koselig og gøy selv om det var et “gutte”vorse. Haha.

Elrs var dagen relativt koselig. Hadde en liten shoppingtur i Sverige med mami og søsteren min. Selv om det ikke ble så mye shopping på meg, så fikk jeg meg en kjole? kjoleish? hehe. Likte den i hvertfall :) Men nå tar jeg turen ned for å se om vi har noe å spise :))

random 5900 random 5955

1 comment:

  1. That's my shoes. :( Can't believe Pam bought them! -.-
    Neida, de er kjempe fine and I loooove them!

    ReplyDelete

Thank you!