Tuesday, August 5, 2008

2x23 ...?

Jaja, tenkte jeg skulle blogge litt før jeg kasta meg inn i delen hvor jeg skal pakke livet mitt inn i 2x23 kg. Ikke skjønner jeg helt hvordan det skal gå an, men nja. Vi får se da. De siste ukene har jeg egentlig brukt på å male og jobbe. Har ikke hatt så mye tid med venner som jeg skulle ønsket "/ Det er litt kjipt. Menmen. Jeg har jo besøkt tantebarnet mitt, Oliver som ja, er HELT NYDELIG :D Har vært i Åmål med familien og naah. Har vel brukt en del av dagene med Mari :) Egentlig har dagene vært stressa og jeg har ikke hatt så mye tid til å tenke over hva som egentlig kommer til i skje. Seriøst, om 1 dag og noen få timer sitter jeg på et fly som skal ta meg bort i et år. Ganske sprøtt. huh? I morgen tar jeg bussen til Åmål for å hente dataen min, deretter går turen hjem hvor jeg skal finne på noe med Anne Lise, Mari og Eirik (My soulmate) :D Jeg har ikke sett Anne Lise og Eirik på hele sommern så skal bli rått ^^
Bah, så var det bare den greia med farvel. Hater det! Her om dagen, i overigår spiste søstra mi og tantebarna mine middag hos meg :) Men ah, selv om jeg visste at jeg skulle se de igjen før jeg dro fikk jeg tårer i øya -.- Aw, kommer til å bli stor savn på alle <3

3 comments:

  1. 23 kg er jo mye. :O

    På vei hjem fra Bulgaria var kofferten min stappfull og drit tung også veide det bare 16. Jeg som var redd for overvekt. -.-

    ReplyDelete
  2. Hm, joa. Kanskje x) Men ikke til at det jeg vil ha med :O

    ReplyDelete

Thank you!