Saturday, November 22, 2008

I Will Follow You Into The Dark!


Etter 2 uker nå med play så har jeg endelig litt tid for å blogge. Altså har egentlig play i dag også, men orka rett og slett ikke dra. Fra etter skoletid til 10 almost everyday + lekser etter det funker ikke for meg. Skjønner ikke hvordan de klarer å gjøre alt detta hele tiden. Men må sia at jeg liker at det er noe å gjøre her hele tiden. I dag skulle jeg egentlig til St. George med Kenny 7.30 i dag for å dra på baseball turnament, men de avlyste det like før vi skulle dra. De de skulle spille mot kunne nemelig ikke fordi de hadde basketball game or something. hm, Oh well :p Jeg la meg igjen og sov til 12. Haha. Så i dag har jeg bare slappet av siden alle andre er på play :) Snakket forresten med Jesse og han hadde sånn rabat greier på snowboard med sko og alt. Så han skulle ordne noe for meg (jeg skal bli med han å sjekke de ut i butikken) for bare $100-150. Ikke dårlig! Jeg sparer jo kjempe masse :D

Haha, må si jeg er ganske frustrert for tiden. Hahaha. Lang historie og om du virkelig vil høre får du snakke med meg på msn. For virker ego å skrive det her selv om jeg ikke mener det samma :p haha. Later! I know, dårlig blogg til å ha god tid, men har ikke stort å skrive om :)
Ulrika Lindgren

4 comments:

Thank you!