Friday, November 7, 2008

Math Buddy ^_-


Ok, jeg er lei meg for det nedre innlegget. Ble bare så irretert over at folk sier at de som er utvekslingsstudenter får alt fra foreldra sine :o Noe som ikke er sant! Tok litt av med skrivingen min x) Oh well. Sorry!

I dag er det altså helg ^^ Føles ikke slikt fordi jeg våknet kl 8 for å dra på detta greiene med vmoren min i byen. Etter det dro jeg videre til the football game med Skyler and Emily i byen :) Parowan har altså gjort det utrolig godt i år ^_- Haha, nice smiley ^^ lol. Men endte med at de tapte 13-26. Men kampen var bra! Hadde de altså vunnet hadde de gått videre til state final. Så nå er fotball sesongen over så jeg venter bare på basketball og baseball sesongen skal starte ^^ hoho! Så nå lurer jeg bare på hva jeg skal gjøre i kveld.

Var med Josh, Dylan, Andy og en gutt til til play practice i går. Siden de er med i stykket så endte det jo med at jeg måtte sitte å se på halve tiden, men Skyler kom og holdt meg i selskap^^ Haha, og det morsome var at under "pausen" så sang Josh, Dylan and Dylan for meg. De hadde vist laga en sang for meg mens jeg hadde vært i San Diego. Haha. Math buddy var tittelen x) Haha. Var ganske artig :D Film kommer etterhvert. Tok det nemmelig opp med tlf til Kenny. lol. Så skata vi. Elr, rettere sagt de skata. Jeg prøvde, men hahaha. Jeg må le av hvor flink jeg er ^-^ Etter det dro vi til kirkegården av en elr annen grunn. Var skikkelig kjedelig, men de syntes det var utrolig skummelt, mens jeg faktisk bare tenkte på en ting: ISKALDT. hehe. Så dro alle til sitt og jeg hjem for å legge meg x) Måtte opp tidlig for å se fotballkampen som dere ja. We lost. Menmen, de kom langt da :D


Outfit fra igår: Lue; Vans, Shorte; Vans, Bukse; Bik bok, Sko; Nike
Outfit til fotball kampen i dag: Lue; vans, Jakke; Parowan nr.21 Kenny's.
Trykk på bildene for å se de større, lol
Ulrika Lindgren

6 comments:

Thank you!