Saturday, November 29, 2008

Happy Thanksgiving



Har akkurat kommet hjem fra the ghost town med Garrett, Josh og Trevor. Må si jeg var utrolig redd fordi Josh løp inn i "skauen" og gjemte seg hele tiden. Ikke sånn at han hopper frem, men at han aldri kommer tilbake. Ekkelt fordi husa var liksom brent. Vanskelig å forklare. Men uff. Var først en tur hos Taylor og Jesse. Alltid like sprø :)
Men så har vi jo hatt Thanksgiving :D Seriously, jeg tror jeg kommer til å bringe en del ting over til Norge for thanksgiving var koselig :) Føltes som jul, bare at vi delte det vi var takknemmelige for. Yep deff noe jeg vil ta med tilbake til Norge ^^

I det siste.... Hm, har ikke blogga på en stund. Well, the play er over nå :) Hadde bare to skoledager denna uka. Mandag og tirsdag, men jeg vil ikke si at tirsdag var en skoledag for vi hadde thanksgivings dinner med skolen ^^ Onsdag slappet jeg av hjemme mens vi forberedet thanksgiving med å lage pai. hm, pumpkin pai elr hvordan man skriver det. Vil ikke si at det var det beste, men spiselig var det :) Smakte litt som kanel. Og haha. Hva er det med Kanel her i USA? I hverfall i Utah. Alt er liksom laget av Kanel, de har kanel lys, kanel i mat (ikke grøt osv) og ja. Kanel godis, kanel tyggis. Vmoren min er opphengt i Kanel :o haha. Oh well. Torsdag var Thanksgiving :) Fredan var jeg hos Franny og så på film :) Til Josh, Garrett og Trevor ringte meg og fortalte meg at de ville finne på noe. Så de kjørte til Franny, men siden de hadde tenkt seg til byen og jeg var hos Franny så måtte jeg sende de videre :p lol. Og i dag hengte vi hos Taylor, og dro til ghost town.

Noen ganger lurer jeg på om det er en konkuranse om hvem som setter opp mest lys på husa deres. lol. Her jeg bor er det i hvertfall lys på hver eneste ting som det går ann å feste lys på. Altså om jeg hadde sett det i Norge hadde jeg syns det var stygt, men siden alle hus her har det ser det ganske fett ut :) Må ta bilde av det!


Ulrika Lindgren

4 comments:

  1. kaneltyggis er ekkelt. :S

    What, har dere juletre allerede? xD

    ReplyDelete
  2. har du juletre oppe nå?? vi vill se mer bilder.. love you

    ReplyDelete
  3. Jeg veit. Og da kan du tenke deg all den kanel godiset de har. Uff x) haha

    Japp, juletre er oppe :o Men det er ikke våres. Gadd bare ikke ta bilde. Kommer bilde når hele huset er dekorert og det vil si i morgen hah :p

    ReplyDelete

Thank you!