Tuesday, November 18, 2008

Varför????

Wait, what? Eh, hva skjedde med alle pengene jeg brukte? Det har gått to mnd. Får ikke spora pakka jeg sendte,... Posten vil ikke hjelpe -.- Liker ikke detta -.- Så i dag tilbringte jeg altså en dag på mall'n for for å finne noe nytt å sende til folk. Ikke nok med at jeg måtte bruke mer penger + at jul snart er her. Heldigvis var bare porto $60, men tinga som befant seg i det.... Ja, take it easy folk. Nå sender jeg julegave samtidig som "glemte" bursdagsgaver til fredag. Mangler fortsatt noe til Jee og vil gjerne ta alt på en gang. Men denna gangen så sender jeg gjennom noe annet og ikke posten i Parowan -.- Jeg veit seriøst ikke hva som har skjedd ;o Dessuten måtte jeg bruke det norske kortet mitt i dag fordi jeg glemte det andre hjemme. Oh well, gjør det noe? Og jeg vil ikke ha noen klager på at dere ikke har fått gavene deres nå, for jeg er like pissed! Mine oppbrukte penger, og ikke deres :) lol.

Bah, jeg har så lyst på nye klær, men har bestemt meg at jeg ikke skal kjøpe noe. Syns jeg brukte litt for mye penger i San Diego så har bestemt meg for å vente med å kjøpe no klær til etter Jul. Flink? Får bare håpe at jeg klarer det. Denna julen ønsker jeg meg bare penger. Har alt jeg trenger :o Men om dere absolutt vil gi meg noe kan dere putte inn en sum i iPhonen jeg skal kjøpe meg etter jul. Haha, lol. Noen spesielle ønsker dere ønsker dere til Jul fra USA? Let me know. Pakka blir sendt FREDAG! For må sende den så fort som mulig for at dere skal få den før Jul noe jeg vil :) Hihi

I dag var på klassetur til St.George. Ganske fun egentlig :) Mange som ikke kunne være med på grunn av Play Practice men jeg fikk dra. Var delt inn i Juniors og Seniors busser noe som er så utrolig teit, men funka :) Bare det at bussene her er utrolig trange og delt sete med Jesse funka ikke. Har vondt i kroppen -.- Oh well. Var artig :) Spiste på mall'n der jeg fikk kjøpt meg en ny jakke ^^ hoho. Derfor: Ikke mer pengebruk på meg til jul! (om ikke julegaver og snowboard :o)



Godiset jeg fikk fra familien hjemme :)) AW, er mye mer enn det ser ut som. Har bare kasta alt oppå hverandre såå: MUCH MORE :) Jakka som matcher skoa mine ^^
Oh, video blogg kommer vel :)
Ulrika Lindgren

5 comments:

  1. Norskt godteri, jo! Amerikansk er som papp i forhold. Heia, Norge :)

    ReplyDelete
  2. Wait, har du kjøpt julegave til meg eller skal jeg si ifra hva jeg ønsker?
    Dude, jeg har lyst på nye klær. :O
    Nice jacket, and I want that candy :)

    ReplyDelete
  3. Norsk godteri ftw! :D
    Haha, så mye surr med de pakkene ;p Jeg skal sende noe til deg til jul. Men jeg har ikke fått kjøpt det jeg skal kjøpe til deg enda ;o

    ReplyDelete
  4. Mari: Baah, jeg har ikke kjøpt til deg ennå. Men jeg har noe i tankene. I knoww :D hihi

    Erik: Hm, jeg har allerede noe til deg. Lett å finne her x) hahaha

    ReplyDelete

Thank you!