Saturday, November 1, 2008

What happened in las vegas do not stay there this time


Ok. Dagen startet med at jeg dro på skolen. Jeg fikk muligheten til å sove til kl 10, men bestemte meg for å dra på skolen siden alle folka masa så mye på meg -.- lol! Haha, men det var jo fun da ^^ fikk bare med meg en klasse som var Choir. Haha, så på filmen fra konserten vi sang dagen før å m
å si at det ikke låt så ille :) 9.15 hadde vi assembly der de viste oss no dans og ønska fotball spillerne lykke til og delte ut godis til de -.- BAH! Men siden Cody ikke ville ha sitt så fikk jeg det :D NAM! Vel, etter det sa jeg hade til folk og Kenny and Dustin kjørte meg hjem.
Hey! Jeg må si at jeg har et helt nytt syn på Las Vegas nå :) Det er bedre enn jeg trodde om man er på det rette stedet. lol. Turen tok oss like 3 hours, men greit nok. Vi dro for å ete på iHop og nam! Americanske pannekaker er såååå godt :D well, vi dro også til detta stedet i Las Vegas.. Hm, en dam elr no. Var laga når industriene i USA begynte så det var vel veldig innponerende :p Jeg var litt sliten etter turen så syns ikke detta var så stort. Sorry, men det er jo fint :) Turen gikk videre til hotellet Stratosphere elr no. Bestilte pizza opp til rommet :) NAM! Så kommer det jeg husker best! Seriously! De har et sånn stort tårn å på toppen av detta er det altså karruseller. Jeg tok bare 2 fordi det var så dyrt, men way fun! Awesomeness ^^
Turen gikk så videre til NHRA drag race! Altså dagen etter :) Haha. Det var way fun ^^ Trodde aldri jeg skulle ha så gøy, men nå vil jeg bare dra tilbake. Jeg skal maybe on mountain race with Kenny, men vi får se om jeg får lov :) Lol. Vmoren min har sikkert lyst til å være med også. Hun tok jo helt av på NHRA. Hun var nemmelig (or how i write that word) en av de folka som kjørte slikt før. Er ikke det lite rått elr? Hun har way cool music smak og var race driver før :D Keeps surpprising me :) And, haha. Tror jeg hoppa minst 5 feet når fun cars was driving. Haha, hadde earplugs, men var ikke det som gjorde at jeg skvatt. Det rista i hele tribuna. Kunne føle alt sammen :) haha. SÅ! igjen, Sigmund :) Du får begynne å spare penger for jeg skal ta det med på detta! Men det får bli etter Thailand turen x) lol. Så spar :D Jeg skal i hvertfall spare :))
Og hva skjedde med at jeg fikk nr til han ene duden som drev med karusellene på toppen i Las Vegas x) Lo så hardt!


Klikk på bildene for å se de større!



Det jeg altså prøver å si er at jeg har tatt en karrusell x) Og vise dere utsikten. lol. Det blåser for mye

5 comments:

  1. fun du oppdaterer litt hehe
    miss you <3

    ReplyDelete
  2. Hehe, det går jo ikke så alt for lenge mellom hver gang da :) Savner deg også "/ Og barna :(

    ReplyDelete
  3. Thanks :-D var der fra Søndag til torsdag.. diiiiiigg, skal tilbake!!

    ReplyDelete
  4. Dude, vi må ta en vennetur til USA og dra på masse steder :D

    ReplyDelete

Thank you!