Monday, November 17, 2008

Jag va den objudna gästen

Noen som kommenterte om at jeg måtte blogge oftere :) Haha, jeg har faktisk hatt så mye å gjøre i det siste at jeg rett og slett ikke har hatt så mye tid til data på dagen, altså rundt (10-12 tiden for dere). Så jeg har bare fått tid til å henge her etter play practice som slutter kl 10 pm. Og da er det lekser som står først på lista og så søvn :) Nope, im not in the play, men jeg hjelper til :) Er egentlig kjempe artig og samtidig så får jeg henge med alle folka. Kom akkurat hjem fra play practice faktisk. Var styr i dag å ingen ting funker. Det er bare to dager til de skal fremføre så jeg kommer sikkert til å bruke hele dagen på skolen i morgen også. bah x) Men mer fun det enn å ikke gjøre noe :p hehe

Hva som har skjedd i det siste? Well, fortalte jeg dere kanskje at jeg var på date om fredan? En date jeg ikke ante var en date. For slik var det: Eric sendte meg en mld og spurte om jeg ville dra på kino. Yeah, sounds fun så jeg sa ja. Spurte hvem som skulle og han ramsa opp en del folk. 2 timer senere får jeg mld fra Garrett og spør om jeg fortsatt vil være med på kino. Jeg sier ja, tenker ikke no mer over det for Eric har jo spurt meg om det så jeg tenkte at Eric kanskje ikke hadde penger på kortet elr noe. Men så får jeg en mld tilbake fra han der han spør om jeg er sikker for om jeg ikke vil så vil det ikke såre følelsene hans. lol. Trodde han bare tulla med meg, for han er en sånn fyr. Men viste seg da at jeg var på en date med han da x) lol. Oh well, jeg snakka med han da. Og det var bare en vennedate så pjoh :) haha! Ikke at jeg ikke vil dra med han, men jeg ser seriously bare på han som en god venn ^^ hehe. Lørdan tilbringte jeg for det meste på wal-mart! Hater seriøst det stedet og veit at jeg aldri skal si ja til å være med der lenger :o hoho. Så altså har ikke skjedd stort. Only Play Practice x)
Men nå skal jeg legge meg ^^ Later kidzzz!

Erika Lindgren

5 comments:

  1. Dette var et kjedelig innlegg, gidder ikke kommentere. Oh, wait. I just did, ahh stupid me!

    Hva er wal-mart?

    ReplyDelete
  2. Ulrika, du må videoblogge mere! Gøy :)

    ReplyDelete
  3. Alle innlegg er kjekke innlegg!!:D Leser de uanset.. Og videoblogg er digg!!<3

    ReplyDelete
  4. Mari: Svarer på diiin.

    Fanny: Jeg syns du skal blogge også :) Kommer vel en snart igjen x)

    Lienna: Hehe, takk :D

    ReplyDelete
  5. Lol, det var en spøk. Alltid spennende å høre hva du hyar å si. Men det var ikke den morsomste!
    x)

    I know, ønsker meg alt ^^

    ReplyDelete

Thank you!