Monday, August 25, 2008

Footbaaaal!

Ekstremt trøtt nå.... x) Kanskje ikke så rart siden jeg måtte stå opp 06.00 am for å være på skolen til 07.00 am for den første time med drivers Ed. Så, ja. Jeg har lov til å være trøtt^^ Og jeg har faktisk å, ø og æ nå :D Litt uvandt å begynne å skrive det igjen, men det funker x) Skole er awesome da.. Haha. De siste dagene har jeg brukt mye av skoledagen min på å lære klassene mine noe norsk x) Og hvordan de uttaler R er bare så rått xD Yeah, kinda like me speaking frence :) Ikke nok med det! Angels and Airwaves billettene er bestilt! JA :D I really can't wait ^^

Rommet mitt :) I know! Rotete, men gadd ikke rydde unna skolesaker og slikt bare fordi dere skulle få sett et bedre bilde ^^ Nettby x) haha


Noen bilder fra der jeg bor.. Nice :)

Footbaaaal! Min første amerikanske fotball kamp ^^

Det var utrolig fun! Når man kom inn i det og skjønte hvorfor og alt det der x) Parowan vant 24-12! Yeah :D

14 comments:

  1. Hei Ulrika :) Håper det er bra med deg :D Måtte bare inn og lese hva du driver med om dagen ^^

    ReplyDelete
  2. Hei:) Hvordan går alt der borte? Ser ut som du har det veldig fint ;) Sitter og har IT vi nå, og fikk beskjed om å finne en blogg å kommentere, og da falt valget på din :) hehe. Håper du har det bra ihvertfall! :D
    Klem Marie =)

    ReplyDelete
  3. Den over mener jeg.. Huff!!

    ReplyDelete
  4. Den under var fra Astrid Kristina, som savner deg <3

    ReplyDelete
  5. Hei Ulrika :D Nå sitter jeg på skolen å har IT. Vi skulle skjekke en blog, så tenkte jeg kunne ta en titt på din. Håper alt er bra med deg der borte. Jeg savner deg <3 Ha det bra <3 Klem Ida Rebecca

    ReplyDelete
  6. Haha, blink plakaten er oppe. :D

    ØDE! :O

    Ava kommer til europa snart vedder jeg på, de skal til Australia i desember, så da må de ta europa snart å :O

    ReplyDelete
  7. Haha haha x) Koseliga at dere skriver på bloggen min :) Alt går supert her ^^ Og ja, jeg har det bra :D Kunne bare hatt det bedre om jeg bodde hos Tom Delonge;) Rawr! Haha. Savner dere <3

    Mari Kristine: Alle plakatene er oppe x) Fra første dagen :D

    Hva da øde? Ja, det er øde her jeg bor, men det bilde er tatt på en sånn park om det var det du mente? ;D

    Vi får håpe på det :D

    ReplyDelete
  8. Haha, Huset til Tom er sykt fint :O

    Var det jeg tenkte, men jeg har den kuleste blink plakaten :D

    Litt av en park.

    Jepp, får håpe det ^^

    ReplyDelete
  9. Du sier ikke det. ;)
    Nah, jeg har også den plakaten her nå x) Haha :D Du aw, vanskelig å si et :O Men du kan få den andre :s
    Ganske stilig da ^^
    YerrR!

    ReplyDelete
  10. Shit, du måtte opp tidlig xD så bra, da blir det vel Meet & Greet på deg da :o Eey, vi har samma blink plakat :D Ser jævlig øde ut ;p

    ReplyDelete
  11. Hm, ja -.- Men slipper det p[ fredager ^^ Haaper det! Haha, I know :D Du har fortalt det for x) Det er litt ode, elr veldig om du syns det passer bedre :)

    ReplyDelete
  12. awesome pics! xD digge av parken (parowan gap?) spesielt =)

    for lite av deg though, get real^^

    ReplyDelete

Thank you!