Wednesday, August 6, 2008

Wannabe american

Vel nå sitter jeg her da. Om under 2 timer drar jeg avsted til flyplassen for å så fare avsted til US! Dere har sikkert fått vite den nye reiseruten min? Yeah, jeg skal sove i Los Angeles i en dag :) Tror det skal bli digg. I hvertfall sitter jeg og Mari og surrer med å få pakket ned de siste tingene jeg trenger. Sure, kl. er 05.47. Akkurat nå dro Mari/jeg en spøk om Michael Jackson som spilles på tv ^^ Han lager faktisk rå musikk. Klarer ikke akkurat konsentrere meg om hva jeg skal skrive. Er så mye som surrer i huet mitt nå. Awesome year or not?

I dag var jeg i Åmål sammen med søstra mi for å hente dataen min som ikke hadde blitt fiksa "/ Menmen, kjøper meg en ny ^^ Og ja. Jeg dro en Pam. Missa bussen på en elr annen måte. Så tusen takk for at du kjørte meg til det stedet Fredrik :) Turen gikk så hjem der Mari, Anne Lise og Eirik var ^^ Vi åt middag og stakk opp for å nja,. Snakke? Så kom Elisabeth, Ole Christian og tanteungene mine, Nellie og Nathaniel :) Aw, det var noen tårefulle stunder. Jeg vil savne dere<3 I hvertfall orka ikke fortelle så mye ut av det. Eirik jeg er glad du kom^^ Anne Lise, du er kos som fikk tid til meg :) Og Mari! Du vil alltid være med uansett<3

Jeg ser på Powerpuff girls nå. Venter på at tiden er inne. Tenkte jeg skulle blogge rett før jeg dro så dere freaks hadde noe å kommentere på når jeg var borte :) Vi sees vel ikke om så lenge?

Aww, forresten. Ringte vertsmoren min i dag :) Hun fortalte at jeg antaglivis ville få lappen der nede. Pretty rææk, Erik? ;D Og i oktober, altså slutten av mnd'n (får med meg Angels And Airwaves konsert maybe ^^) skal vi på tur til San Diego :D Jeg gleder meg litt da.

Tusen takk for den awesome scrapbooken jeg fikk fra dere, Mari og Kristine! Så mye tid dere må ha brukt selv om Mari forklarte meg hvor lang tid x) Men yeah, Den var søt ^^ Likte spesielt den delen med: Can you twist your face? Greit. Jeg lager grimaser til tider :D Men dere liker'e. Glad i dere alle. Takk for all hjelp Mor og Sigmund ^^ Uten dere hadde det ikke blitt en tur ;D Yeah, skal ikke bli no takkeliste her men jeg er Glad i dere :D (dere veit selv hvem dere er^^)

9 comments:

  1. Michael Jackson er pedo! Men han lager jo bra musikk ;p

    Wow, ikke dårlig. Da kommer jeg på besøk sånn at du kan kjøre meg til Vegas! :D Neida ^^

    Kos deg. Så prekast vi om ikke så lenge håper jeg! <3

    ReplyDelete
  2. Michael Jackson er freaky, men rå musikk og dansing osv. :D

    Festivalsommer sier jeg.
    Powerpuff jentene ruler :D

    Kommer til å bli digg ulrika og du kommer til å ha et knallår. Vi snakkes på msn,nettby og facern og jeg gleder meg til du kommer hjem igjen. ^^ <3

    ReplyDelete
  3. michael jackson e awesome, de 3 første albuman iallefall xD

    off the wall, thriller og bad e de beste pop-albuman ever ;)

    enjoy this year! =)

    ReplyDelete
  4. Jeg har finni ut at jeg skal kjøpe greatest hits med Micheal Jackson:D

    ReplyDelete
  5. Erik: Han er ikke det x) Hva gjor folk for penger?
    What happened in Vegas?
    Yeah, snakker med deg paa msn naa :) <3

    Mari: Yeah. Can't wait :)
    Hm, vi far da hape det ^^ 1 ar liksom. Aw <3

    Adrian: Takk :D

    ReplyDelete
  6. Sa jeg kanskje det var negativt med det? :D Jeg tror han er det!
    Gambling in Vegas! Du snakka med meg på msn, koslig så lenge det varte :o

    ReplyDelete
  7. Nei, sant. Du liker saant :) Hoho.
    Yeah, i'm going to vegas! Det var det ^^ Kjedelig med saa mye tidsforskjell.....

    ReplyDelete
  8. Ahh, hvorfor er du alltid på datan når ikke jeg er her -.-

    Men hvertfall. Du må skrive blogg snart om hvordan det var å møte familien osv. :D

    Hvor stor er tidsforskjellen?

    ReplyDelete
  9. Kanskje fordi tidsfoskjellen er saa stor, og jeg vekka Erik :D Hah x)

    Det skal jeg :) Er 8 timer -.-

    ReplyDelete

Thank you!