Thursday, August 28, 2008

Homecoming?

Jeg er forskjøla -.- Det er et slit! I hvertfall når det er rund 100F ute. Det hadde vært en annen ting om det bare var varm, men varme og totally dry er en annen vending. Nesten så jeg ikke orker å gå utafor døra ^^ Hah! I dag hadde jeg første prøve på Drivers Ed og aner ikke hva jeg fikk. Var sånn kryss av så er 50/50. Pretty cool med sånne prøver, men den forvirrer meg så grådig. Etter det hang jeg sammen med Stephanie og noen folk jeg ikke husker navnet på. Ble forresten spurt om å dra på Homecoming med en dude ^^ Ikke nok med at jeg ikke ante hva jeg skulle si og sa bare; yeah, sure. Og ble stående lenge, å fikk det ikke helt for meg før han sa at han skulle plukke meg opp osv x) Men det verste er at jeg ikke husker navnet hans :O I kinda feel bad about it x) Menmen, får følge med når folk snakker til han :p Hah!
Jeg er lame :O

Så til uka drar jeg til Las Vegas :) Der må jeg blandt annet inn i en kjolebutikk, og Laura visste vist om den perfekte butikken der jeg kunne kjøpe kjole..... Altså butikken heter: The Perfect dress, noe ho mente var så utrolig kult :D Haha., Og da finner jeg selvfølgelig kjolen der ;o
Homecoming 15. september.

8 comments:

  1. skal du?:D heldige jævel!
    er han kjekk?

    ReplyDelete
  2. Hah, så kos da. ^^ På Homecoming.

    Send meg min bursdagsgave snart :D

    Jeg å vil til Las Vegas.

    Men du, du kommenterer ikke på min blogg heller -.-

    ReplyDelete
  3. Yeah :D Hm, han er ikke ille :P Helt vanlig liksom x)

    Får håpe det blir det ^^
    Kan du drømme om! Neida. Den er allerede pakka ned ;)
    Gjør jeg vel :O Har du skrevet no nytt`?

    ReplyDelete

Thank you!